:)

Har inte bloggat på några dagar nu..så tänkte sniska in ett inlägg nu :)
Måste börja med att berätta att jag har fått extrajobb där jag praktiserar!:)) precis vad jag behövde! Känns bra att man kan tjäna lite extra pengar :) + att dom vill att jag kommer i sommar efter studenten och börjar jobba där!:)) så dt känns jätte bra!

Igår kom jag iaf hem till östansjö, mamma & pappa kom och hämtade mig i Stockholm efter praktiken :)) så igår kom Rebecca förbi en stund på kvällen, så vi snackade och drack lite cider :) Jenny var åxå här.
Idag har jag vart på mberg en sväng och sen har jag lagat mat till mig, Jenny , mamma & pappa :) gjorde min populära teryaki gryta haha :)

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0