*

Har inte bloggat på länge, som vanligt...l

Idag så åkte iaf min p-stav ut! 
pallade inte med den längre..den var asbra i typ ett halvhår sen började det att fucka ur -.- så bestämmde mig till slut för att plocka ut den nu efter 1 år, det känns fan inte värt att gå och ha mens 24/7 rent ut sagt! så jag går tillbax till p-piller ist...
hahah jaja nog snackat om den saken kanske!

Har även vart i skolan idag, fredagar e rätt chilla..slutar ju klockan 11 så det är najs :))
efter jag hade vart på knuffen så mötte jag upp min älskling vid tåget, sen bjöd han mig på fika på stallbacken<3 det var riktigt mysigt :* satt ute i solen gjorde vi med! Sen så åkte iaf han hem till sin mamma och jag upp till tisaren..men ska till honom imorgon :)

Nej, nu ska jag gå och keka lite....
pusssss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0