20.24

Godkväll!

Sitter somsagt fortfarande i min mysiga pyjamas, haha.
Badade förut, men pyjamasen åkte på direkt efter det med :)
vi har typ nyss ätit, blev chili con carne.
Så nu har vi slängt oss i soffan igen jag & mammsen...

Igår åkte jessica hem vid 13.30 tiden och då drog jag och mötte rebecca vid busshållsplatsen sen tog vi bussen in till hallsberg och hälsade på mormor & morfar åxå :) bakade lite kakor och så. Sen tog vi bussen hem vid 16.25 och då drog vi hem till Rebecca en snabbis, sen gick jag, rebecca & hennes man ner till pizzan och käkade, jag & Rebecca åt supersallad ;)
Sen drog vi hem till mig en stund, och sen hem till rebecca igen en liten stund.
så det var gårdagen ;)

tänkte ju ladda upp vad jag fick i julklapp av rebecca<3

blev inte så bra bild men...fick iaf ögonskugga, läppglans, 2 par örhängen :D och sen fick jag ett ciggpkt åxå, haha men det blev inte med på bild. <3



testade det här schampot & balsam idag när jag badade.
fick det av mamma :D
luktade skitgott :*



ett par bilder från gårdagen :)
mormor, haha!


på pizzan.



sötaste becca :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0