myslördag<3

Den här lördagen har vart mkt rastlös med mysig iaf :)
mamma & pappa kom och hämtade mig hemma hos david vid halv tre, sen åkte vi till kumla & köpte sushii! så nedrans gott. haha :*
Sen blev det att åka hem och bara ta det lugnt, det har bara varit jag, mamma & pappa hemma ikv..Tobias sover hos en kompis i örebro.
så jag och the parents, spelade lite spel och kollade tv!
Sen har jag även tagit ett varmt och skönt bad med massa tända ljus såhär på kvällskvisten, blev även peeling , ansiktsmask och inpackning :* kan vara skönt med lite hemmaspa ibland :*

& nu ska jag faktiskt ta och krypa till kojs...
imorgon ska vi till mormotr & morfar och äta sen kommer min älskling hit på kvällen och sover här<3

pussss & susss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0