konstig måndag...

hellu

idag har inte kännts som min dag, min älskling åkte hem till stockholm imorse runt 04.30.
träffar honom nästa gång om ca 3 veckor när han kommer hit igen, han kommer helgen innan min 18-års birthday! haha den får han då rakt inte missa, haha :)
Det är alltid lika jobbigt att åka ifrån varandra, även fast han inte bor i "världens ände" direkt, så känns det!
det blir ovant när man har haft så nära till varandra i typ 3 år sen ska man gå över till distans-förhållande ist :/
men man vänjer sig mer & mer och det börjar fkt kännas ok.

så har vart lite sådär "nere" idag som jag brukar bli när han åker hem, eller jag från honom..men det går över snart! man får göra andra saker så man tänker på annat :) nu har han ju ändå vart hemma i örebro över jul & nyår så man har ju hunnit träffats ganska mkt ändå<3

Så idag åkte jag & mamma till marieberg en sväng, och sen åkte vi till blomsterlandet & lite sådär :)
kom hem för ett par timmar sen, så nu blir det bara att ta det lugnt typ och kolla på tv!
jag & mammsen passade på att äta på mberg åxå, haha :)

bakad potatis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0