:*

tjenixen!

Har inte bloggat på ett tag, och det har ju hänt endel :)
den 25 jan så fyllde jag 18 år! :D
Äntligen säger jag bara! haha..
kan berätta lite vad jag fick
- körkortspaket!
- champagne, glas, pengar,
- cocos bodylotion, scrub & duschcreme
- presentkort på marieberg (2 stycken)
- ett berlock armband i silver som är designat av thomas sado
-
2 flaskor vin
- Blommor
-presentkort på ansiktsbehandling (min älskling hade skrivit ett eget presentkort att han ska betala en ansiktsbehandling åt mig nästa gång jag kommer upp till stockholm:) skönt!)

- och sen en ålandsresa!

Är jätte nöjd över allt!<3

ja så åkte ju somsagt till åland i onsdags.
Med mamma, Jenny & Emma :D blev en kul resa, med massa drinkar & god mat!

Sen i fredags så blev det krogen för första gången, haha var där med Jenny & Maria, vi drog till frimis :) först så satt vi hemma hos Maria i kumla och förfestade lite sen tog vi tåget till örebro.
Mycket trevlig kväll!

ja, jag slänger in en bild från kryssningen, haha
sen kommer lite fler bilder sen!
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0