mer bilder

Tänkte ladda upp yttligare lite fler försenade bilder ;)
blir lite blandat från olika dagar!

världens bästaste&sötaste rebecca<3



lilla mormor<3


nemen ojsan, jag&Emma är med på idrotten! haha<3


Mib älskling sitter och läser bamse inne hos tandläkarn! så sött :*


Fick blandannat det här i födelsedagspresnt av mamma&pappa :) fick det vid 12 slaget den 25 jan, hihi.
en jätte fin typ mousserande champanje. och flaskan låg i ett jättefint rosa fodral med dragkedja typ. Sen ett asfint glas! + en liten "krogslant" som dom kallade det, haha den låg i det där fodralet :*


Nej, nu orkar jag inte ladda upp fler..för datorn är så seg på att ladda upp bilder, så orkar inte sitta och vänta 40 år på varje bild som ska laddas upp. men, men det blev ju ngra iaf :)
Nu ska jag sussa..har vart hängig idag och igår natt hade jag feber, men det känns mkt bättre iaf :) är bara astrött nu...

pusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0