tjingeling...

Har vart i örebro en sväng förut med mammi & jenny.
Vi var på axfood och lager 157 blandannat :) köpte bara en t-shirt och trosor där, hittade inte så mkt annat som föll mig i smaken..hehe..

just nu sitter jag och är så rastlös så jag vet inte vart jag ska ta vägen nästan, haha
kom på att jag måste kila och byta tvätten som visst var klar för 20 minuter sen..glömde bort tiden lite..who cares? det gör inget jag har hela kvällen på mig att tvätta!

Imorgon blir det att gå upp ganska tidigt, ska och hälsa på min lilla mormor<3
Sen fyller min hund år imorgon! grattis i förskott till lilla rambo, slänger upp en biild på bubbsen imorgon :*

nej nu ska jag ta och ta tag i tvätten somsagt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0