sjuk..

Hejsanhallå..

vaknade och var dyngförkyld..har knappt sovit inatt heller, för jag har svettats som en gris och det har vart kallt på samma gång.
förkylnigen slog till igår kväll, fyfan säger jag bara..känns verkligen inte som man har tid att vara sjuk, jag var ju dålig förra veckan också. -.-

jajaja..
Helgen var mkt bra, i fredags kom älskligen hem till örebro, så jag åkte hem till hans mamma, sen åt vi tacos och bara tog det lungt :)
lördagen så hade vi bara en slappdag, sen blev det att gå på stan en liten stund och sen bjöd älsklingen mig på kinamuren :* eftersom vi firade 1-års förlovningsdag<3 sen fick jag tre rosor också :D :*
söndagen tillbringades med david, hans mamma&lillebror. Vi åkte till karlslunds herrgård och kollade på någon marknad sen gick vi en promenad, det var mysigt.
Sen bjöd hans mamma oss på lunch på pizza hut. och sen blev det marieberg en stund också.
Senare på söndagen kom pappsen och hämtade mig, sen blev det att äta sushi! :D

ja det var min helg!

nu ska jag försöka vila tror jag..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0