Mår bättre...

Sitter hemma hos mormor & morfar, ska sova här inatt. Ska till skolan imorgon iaf, jag mår bättre nu..har bara lite förkylning kvar.

Började få ont i öronen förut också, hoppas jag inte åker på öroninflammation också..haha nej, men nu ska jag nog snart vara kry!

Ska åka med tåget 07.18 imorrn det är drf jag sover här..annars måste jag gå upp så satans tidigt eftersom jag då måste ta en mkt tidigare buss från ösjö, det är nog det mest negatviva ibland att bo så här "utanför" att vissa grejer matchar bara inte ihop..som bussar/tåg osv. Det hade fkt vart lite skönare att bo i hallsberg, eftersom man kan gå till tåget på morgonen, haha inte för jag är speciellt sugen att bo just i hallsberg heller! men det skulle ju bli närmre :) tur att jag har  mormor&morfar här då :*

Nej nu lev det här lite längre än vad jag hade tänkt mig...Så nu ska jag försöka sussa, så jag kommer upp i tid imorgon!

puss & godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0