20 juli

Godmorgon!
gick upp vid typ halv nio...vaknade av att mamma kom in i husvagnen med min mobil! som dom hade hittat i en brevlåda. Vi skrev typ på en lapp att om någon kände sig skyldig så kunde de lägga mobilerna där...det är inte bara min som hade blivit stulen utan även pappas Iphone, men den låg inte i brevlådan, uatn bara min, så det var nog allt någon som hade dåligt samvete!
Det är inte bara det här utan...igår kväll såg jag att det även fattades 500 kr i min plånbok! fyfan vad arg jag blev, först mobilen sen pengar! får väl se om den femhundringen kommer fram men det tror jag ikke..

Det roligaste av allt var ju att den som hade tagit mobilen har vart så jävla dum att den har tagit kort med min mobil! hahah så man har ju bevis, och det var gårdagens datum som kortet var taget på. Jag fick ju tillbaks den från lagning igår sen satte jag den på ladning,,sen var den borta!.
Så ja vi får se vart detta leder...

Nu ska jag fortsätta jobba.
pusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0