Torsdag 28/1

.'tjabba!

skolan idag var ganska skön! hade typ temadag fram till klockan 12 sen hade vi en debatt på samhällskunskapen 12.45...eller jaa det va väl mest lärarna som snackade..haha va väl dom som hade sin egna lilla debatt!..
sen slutade vi runt 14.10 :)
efter det drog jag & emmzan upp och kollade en väldigt snabb runda på hindermässan.. men sen drog jag till tåget, och hon skulle möta upp sin mamma :)
sen hämtade mammsen&pappsen mej i hallsberg & sen åkte vi till lerbäck en snabbis för pappa skulle spakla ngt.

När vi kom hem har jag inte gjort ett stjärt typ :)
mina leggings kom idag med! :D
så jag har tagit fram kläder tills imorrn med.. & nu ska jag gå och förbereda mej för kudden! :*
Nattiiii :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0