Tisdag 26/1

Hajj!

jaha idag hade jag kök.. är väll helt okej, haha om man jämför med vanliga skoldagar eller fitt Hotell! -.-fyfan.
vi fick sluta vid 13.10 typ.. för då var vi klara :)
och jag stod i varmköket idag..usch fyfan vad varmt och jobbigt det blir med alla spisar och så..haha mkt skönare att stå i kallkök om jag får välja :))
Efter skolan träffa jag darliing<3 en snabbis, sen skulle han ha körlektion och jag skulle med tåget.
När jag kom hem så lagade jag middag! :D hihi, då blev mammsen glad :* det blev lyckat iaf!

jah, jusst det mina kläder som jag hade beställt kom idag.. eller det mesta det va bara en jensbollero & en Bh.. men jag väntar på ett par leggings som jag har beställt från Nelly också! :)
dom kommer nog i veckan iaf.
Jag har precis tagit ett skönt bad! och nu sitter jag & mammsen och kollar på tv :)

höres!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0