ny design :)

heyy!

Rebecca har gjort om min blogg design lite! :) tack gummsan! :*

Idag fyller jag 17 :) haha inte mkt att hänga i julgranen preciis xD haha men iaf!
har haft en mkt bra dag, fick en jätte snygg plånbok & ett superfint navelsmycke av min älskliing<3
sen har jag mest fått pengar från familjen.. och lite bra saker av mormor&morfar tills jag flyttar hemifrån haha, om ett par år kanske. Sen fick jag ett jättefint halsband med mitt namn av jocke & jenny :)
idag har vi ätit tårta också som mamma hade gjort åt med :*
så nu börjar nedräkningen 1 år framåt tills man blir 18=myndig!<3
hihihi :)

Älsklingen sover här inatt med<3.. så nu ska vi gå & sussa för klockan börjar bli sent -.- ska upp stjärt tidigt imorrn åxå...

så Gonatt allihopa! :*

Blir en spexig bild på mej och Becca, från förra helgen! :D :*



Kommentarer
Postat av: rebecca

haha grattis älskling :)



vi måste hitta på nogot kul snart o fira dej :D !

<3

2010-01-27 @ 21:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0