Måndag 11/1

jaha, då va första skoldan avklarad! (Y)
känns skönt. skolan va rätt chill idag iaf ,
efter skolan drgo jag till tåget sen hämtade mamma&morfar mig vid station i hbg sen åkte vi och handla sen hem typ : )
så nu sitter jag här vid min lilla dator & lyssnar på musik.
imorrn har vi praktisk dag, tror att våran grupp har servering, men det är ju iaf roligare än vanlig skoldag -.-
Ne, nu ska jag nog ta tag och plugga lite, sen kommer älsklingen lite senare och sover här (Y) mys<3

Och grattis igen Jenny på födelsedagen! :)<3
synd bara att du blev sjuk och allt jusst idag :( krya!
pusssar :*

hihi, tar rambo som bild idag (Y) naw<3
när han har Davids snygga mössa på sej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0