söndag men ingen ångest!

halloj!
då vare söndag igen och jag har fkt ingen ångest alls för att det är måndag imorrn..för att vi har SPORTLOV! :D
Så nedrans skönt! hahah :*
Idag åkte jag och min älskling hem till honom :) vi tog bussen in till hallsberg strax innan tre, skulle ta tåget som skulle gå 15.14 men dom sa när vi kom dit att det tåget va inställt och var ersatt av buss..så vi knallade dit bussen skulle gå ifrån, men det kom ingen buss... vi fick information av en tågvärd som sa åt oss att gå till ett tåg som stod på spår 1 så att vi kunde värma oss lite, för det e ju inte lite kallt ute! -.-
När vi kom in i tåget så bjöd de på fika,  dom sa att det var det tåget som kanske skulle gå till örebro senare men de visste inte när de skulle komma iväg -.- så vi fick sitta och vänta...tiden gick och efter ca 1,5 timme så åkte tåget iväg (Y) ca 16.55!
hahah så vi satt på ett tåg i hallsberg och glodde nästan 2 timmar så vi var inte i örebro förns det typ redan var mörkt ute.. men,men nu är vi iallafall hemma hos David i värmen! :D
fast ett + var ju att tågvärdarna var väldigt trevliga och gav bra med information + gratis fika och att vi fick sitta i ett varmt tåg och vänta ist för att stå ute i kylan!
Nu ska vi bara ta det lugnt och njuta av kvällen, sen klockan nio tror jag vi ska titta på wallander på 4 an :)

pusss :*

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0