sjuk igen..

Halloj!

tror jag börjar bli sjuk igen.. -.- Kännde mej helt flum och fötkyld imorse men jag åkte iväg iaf..sen när jag kom fram så fick jag vända typ direkt och ta ett tåg tbx..kännde bara att det här går inte :/ haha säkert värt att åka in ända till örebro..men,men. Nu sitter jag iaf hos mormor&morfar jag gick hit när jag kom fram till hallsberg igen.

Och jag som skulle göra skadedjursprovet idag på serveringen..ajdå, ne men kanske är bättre tills imorrn så då kan jag ju göra det då :)

Nu ska jag dra & glo lite tv tror jag.. sen blire att åka hem lite senare, om inte David klarar körkortet idag för då kanske han skulle köra mej, om han får låna bilden av sin pappa :*

 

Såå lycka till min Älskling som har teoriprov och uppkörning idag! <3

Hoppaaas du klarar det! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0