ny mobil : )

Helluuu : ))

sov ganska länge idag, skönt! :* bäst att passa på nu innan lovet är slut och skolan kör igång på nytt igen..haha -.-
idag har jag, mamma&pappa vart i marieberg en stund ;) mamma fixade en ny mobil telefon, en Röd w995 bidde det! en röd asfin :*
sen var vi inne på 3-butiken med min mobil som har gått sönder för 4:e gången nu! blir fan galen..har lämnat in den förut tre gånger men då har jag fått en ny varje gång..för att den inte har gått och lagat osv -.-
men nu va det fan 4:e gången!! så då får man ju reklamera den eller vfan det heter, så vi gick in på buitiken.. så en snubbe där inne ringde in till ngn 3-gubbe så dom sa att vi skulle skrota min mobil så jag fick välja en annan typ av modell! :D
det fanns inte så många jag kunde välja emellan i den prisklassen som jag hade gett för den andra mobilen som nu ska bli skrotad (Y) hahah. fast jag har ju abonnemang, men va ändå tvungen att ta ngn för samma prisklass annars skulle jag ju va tvungen att lägga pengar emellan och dt har jag inte råd till känner jag :$
Men iaf det bidde en HTC TATTOO! :D
hihi ganska ful asså den e bara basicgrå men det e ju inte det som e huvudsaken direkt!
men drf att den heter "tattoo" är ju för att man kan skicka in ett valfritt foto sen gör dom ett skal av det :) så mobilen blir ju verkligen unik..haha då är bara frågan vad man ska ta för foto :) haha, man kan säkert skicka in fler sen om man skulle tröttna och vilja ha ett annat skal! sen är det ju en touch mobil så jag får väl se hur lång tid det tar innan jag vänjer mig vid det :)
men jusst den mobilen dårå som jag ville ha, den hade dom ju såklar inte hemma! varken där inne på mberg eller inne på 3 butiken i stan....så han beställde hem den, så han trodde att den nog skulle komma på tisdag så då får jag hämta den :D
Sen gick vi och käkade på Pacos<3
sen blev det att åka till ica maxi och storhandla!

När vi kom hem så donade vi lite..tog det bara lugnt :) sen senare på kvällen åt vi färska räkor och mös :*
sen har jag kollat på film :) hahaa om ni ville veta (Y)

Nu känner jag verkligen att det blev ett redigt långt inlägg.hiihih :)

Pusss :*
__________________________________

Min :)




Mammas :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja har några sköna foton på mig du kan ha på din mobbe

2010-02-28 @ 22:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0