Ny Design igen :)

Halloj! :)

nu har jag ny Design igen
:)
det är Emmas kompis som har gjort designen den här gången, tack så mkt =)

idag har jag vart i skolan. gick hem vid typ halv två...
och våran grupp hade ngn bokgrej idag med haha.
Då drog jag till Jennys jobb där hon bjöd på kaffe, medans jag väntade på min älskling som jag skulle möta vid våghustorget..
Sen mötte jag honom då..och då fick jag en Ros av honom :D<3
för att han bara ville ge mej en :* gulligt vaa :)
sen skulle han ha matteprov efter tre..så då gick jag till krämaren typ där mamma&pappa hämtade upp mej, sen åkte vi till parkhalen på vägen hem och handlade..sen åkte vi hem :)
Sen har jag käkat lite..och nu vart jag sittandes här med en kopp te (Y)
fick ngt te av jenny som är typ rosa! och as gott :) Rosehip and raspberry heter det..om ni ville veta haha.

Nu ska jag gå & bada tror jag occh sen plocka fram kläder tills imorrn :)
skönt att ha det klart!

Fredaaag imorrn, fan va gött! :D
hihih.


pussshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0