Nattiii

Gonatt, nu ska jag sova! :*
är skit trött...så det ska bli skönt.

<3


______________

hahaha, jaa jusst det jag måste också skriva det.. som emma och jag va med om idag xD
Jag&hon jobbade ju tsm på serveringen och vi hade ett bord med 2 gubbar & 2 tanter..
Sen när dom var klara och hade fått notan och skulle betala..så fick vi 460 kr och deras middag som dom hade ätit gick på 458 :) hahah sen när vi ska hämta pengarna då.. så säger en av gubbarna typ : här har ni lite driks också..men se till att dela Rättvisst nu! :D
hahahaha och det va sen då som vi såg att vi hade fått 2 kronor! haha yeey vi fick 1 kr var i driks :D
hahha, men ändå det e ju inte det viktigaste :D men det var bara så kul eftersom det lät på han ba: och se till att dela Rättvist! :D
hahahha, men vi bara skrattade! :)
Men vi fick iaf jätte mkt beröm av dom att vi var duktiga att servera och så :) så det är ju jätte kul iaf! :*

hahah, ja de var det jag skulle berättta... haha va bara så kul xD
Nu ska jag sussa somsagt!

Pussssss & gonatt igen! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0