jävla snöö!

Hej!

blir så jävla trött på den här snön nu asså!
att det aldrig ska sluta!?!?
att det aldrig kan vända om & börja bli vår!
uschh!

___________________

idag har jag typ inte gjort ett skit..har gått runt i pyjamas nästan halva dan :)
sen åkte vi in till mormor&miorfar en snabbis..
sen har jag & David lagat mat och jag har gjort marängswich :*
så snart ska vi bara mysa ner oss i soffan och kolla på sommaren med göran :Dhaha.

Rebecca & Martin kom förbi en snabbis för en liten stund sen och hälsade på :)
sen tog vi en promenix för att kolla om pizzan va öppen så då tog jag & david med oss Rambo på vägen :p
men dt va inte öppet så dom skulle dra hemåt och vi med.

hörs imorgon!
pussshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0