.

GOMIDDAG :))

sitter framför tvn och latar mig.
Jocke & Jenny var precis här en stund.

Väntar på att min älskling ska ringa från båten, han har vart på åland med Birka paradise :)
så han skulle höra av sig när han var i sverige igen..haha såg visst att jag hade två missade samtal typ strax innan tolv..hmm undra vad jag gjorde då? det vet jag inte :D
Men iaf han skrev att han skulle på spa från 12-14 så han skulle ringa då, och det är ju snart :)
jag vill åxå på spa...fan vad skönt det vore!!

Och idag kom studiebidraget!
ÄNTLIGEN PENGAR!
hahaha, har levt fattig en hel månad nu känns det som..
men jag fattar inte hur pengar kan försvinna så fort! känns inte som jag gör ngt..men så äre!
ska väl klara mig ett tag iaf! kan man ju hoppas :)

hejsvejjs sålänge! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0