blablah...

Hellooo..

hade servering idag :
)
Jag&emzan hade 2 bord..haha ett bord med David & hans kompis Raymond :) dom var där och åt haha.
dt va jag som tvinga david att komma dit och äta någon dag när jag skulle va på serveringen :)
haha så dt gjorde han allt!
Sen hade vi ett till bord med 4 tanter..
och idag fick vi samanlagt 45 kr var i driks (Y) hihi :*

Har precis försökt plugga lite till prov  som vi har imorrn  på serveringen.. vi har ett prov om skadesjur :/ och sen tror jag vi har ngt på typ servitörrapporter.. men, men :)
det ska nog inte vara världens svåraste xD

& Efter skolan idag så  gick jag och emma upp på stan en stund..sen skulle hon med bussen, och jag mötte upp däjvid och följde med hem till hans mamma en stund :)
sen tog vi bussen tsm in till stan strax innan sex för han skulle ha ngn informations grej om hans skola på karro skolan, sen skulle  han ha innebanduträning.
och jag skulle möta upp Jenny vid tåget runt tio över sex..sen vart det bussen från hallsberg hem till lilla hålan östansjö haha, så jag var hemma runt 19.15 så då var det bara att äta och sätta igång att läsa igenom papper...
haha och nu känner jag att jag har skrivligt ett ordentligt långt inlägg..så kan det gå ibland! hihi.
& nu börjar klockan springa iväg.. så ska fixa det sista sen gå & sussa :*

Natttiiiii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0