Chill-onsdag :)

Hejsan hoppsan! Har försökt testa om det går att lägga in bilder till bloggen direkt från mobilen, men det verkar inte vilja funka..det funkar ju till fb, men Skitsamma! Är fortfarande hemma hos min älskling i Örebro :) han åker tillbax till Stockholm på måndag igen ;'( Idag sov vi tills vi vaknade, sen blev det mberg med David, hans mamma & hans lillebror :) hittade äntligen en någorlunda klänning till nyår! Sen köpte jag strumpbyxor, en väska och två par örhängen :) Sen har jag och David bakat kladdkaka med marsmellos (stavas? Haha) den blev iaf mkt uppskattad och redigt god :* nu sitter vi bara och degar framför tvn... Imorrn kommer pappa och hämtar mig sen blir det nog att träffa Rebecca :* och på fredag är det nyår! Som firas hemma hos emma & hennes kar och ngra fler! Sen blir det att åka in till stan vid tolv och kolla på fyrverkerierna :) blir nog askul:* Nu känner jag att det blir ett väldigt långt inlägg... Så Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0