26 december

hallå.

Gick upp för ett par timmar sedan, har typ nyss klätt på mig och gjort mig i ordning. Väntar på att Rebecca ska ringa för ska med henne till marieberg en stund :) Sen blir det att åka & fira morbrors födelsedag & sen ikv kommer min älskling hit<3 vi ska byta lite julklappar och sånt!
detta låter som en mkt bra dag.

Sitter själv hemma för tillfället och dricker oboy, haha. försöker att hitta vart camen finns på datan! asså jag vet ju vart den sitter men jag kan inte få igång den eller starta den på något sätt..har fan letat igenom hela datorn, den ligger ju inte där den brukar.........ajja,

Kanske blir ett inlägg till ikv eller så blir det imorgon, så kan jag ju ladda upp lite bilder på vad jag fick i julklapp av min älskling<3

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0