trött...

hejsvejs.

har precis kommit hem, slutade vid 12.50 idag.
skulle egentligen ta tåget hem, men sen ringde jag pappsen, han och mamma var i örebro och handlade så dom hämtde upp mig på centralen när dom var klara :)
Sen åkte jag med dom till mberg för dom skulle hämta ut sin tempurmadrass..sen köpte dom kuddar, eller ja pappa köpte kuddar haha x)
Sen åkte vi till hallsberg, där mötte jag upp tobias så tog vi bussen till östansjö.

så nu sitter jag hemma...trött som fan är jag också..
ska nog ta ett bad, sen ta fram kläder och sen lägga mig framför en fiilm.
Imorgon är det fredag åxå, skönt! & jag åker till stockholm imorgon kväll..ska hälsa på min älskling som flyttade upp dit idag. Så nu får jag se lägenheten och det :) och han har sitt upprop imorgon också..han är säkert skit nervös! haha :*

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0