hemma igen....

hejsan!

nu är jag hemma igen, efter en mysig helg i solna hemma hos mitt hjärta<3
haha rummet var verkligen litet men mysigt :* 15 kvadrat var det! haha
David mötte upp mig i södertälje syd i fredagskväll. sen tog vi pendeln till solna..så vi kom hem till honom ganska sent. vi köpte iaf med hos pizza sen var vi hemma hos honom och åt sen gick vi och la oss typ :)

på lördagen så tog vi en dag på stan, sen åkte vi till maxi och storhandlade. Senare på kvällen så bjöd älsklingen mig på bio i näckrosen :) vi såg Bröderna Karslsson haha den var rolig! sen kom vi hem ganska sent...skulle egentligen äta tacos men vi orkade inte ställa oss och laga det vid klockan 11 på kvällen..hehe.
Så det fick vi dagens frukost/brunch :) haha.
Idag kom åxå hans mamma & erik upp och hälsade på och lämnade lite flytttgrejer och kläder som han inte hade fått med sig hemifrån. Sen tog vi 4 en promenad till solna centrum och gick i gallerian och kollade på hemtex & åhlens sen bjöd hans mamma på lunch :) sen åkte jag med hans mamma & erik hem till örebro.
så nu sitter jag hemma i östansjö igen, och det är skola imorgon igen -.- men,men..
känns så konstigt att david inte bor i stan längre..man man vänjer sig snart att det är såhär och att man får hålla på och pendla. men det ska gå bra, det ska funka! :)
nej nu känner jag att det här blir ett väldigt långt inlägg, så nu ska jag sluta skriva och säga godnatt ist.

pusss<3

<3 älskar dig David Kennberg<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0