Godmorgon

Gick upp för drygt en halvtimme sen, har precis gjort mig färdig.
Nu ligger jag i min säng med min lilla dator, innan man ska knalla till bussen..skulle mycket hellre ligga kvar i min varma , mjuka säng hela dagen!

Man börjar verkligen känna av hösten nu.
Det börjar bli mörkt efter åtta och det blir jätte kallt på kvällarna..det är lxm friskare luft också.
suck..vart tog denna sommar vägen egentligen? haha nej men jag ska inte bara klaga på hösten, jag tycker att hösten kan vara jätte fin & mysig :* speciellt med alla färger som kommer, och när det är lite sol.
Det gör inte så mkt då att det är lite kallare i luften.

Nu kanske jag ska fixa iordning det sista..så jag kommer iväg i tid :)

pusshej<3

får väl bli en lite höstbild bara för det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0