.

hejssvejs

skrev aldrig ngt mer i går, så det får bli ett litet inlägg nu ist.
Igår hade jag & Jenny lite tjejkväll hemma i östansjö, vi hyrde två filmer och käkade pizza så det var mysigt :) ja sen fick jag ett mess av Emma där hon frågade vad jag gjorde typ..sen en liten stund senare så knackar det på dörren, så står hon där! haha snacka om att jag blev lite överaskad :) hon var ute och övningskörde med sin mamma så de tittade bara förbi en snabbis och sa hej :)

Idag sov jag till 12, det var skönt! :) sen när jag och jenny skulle åka tillbax till tisarn från östansjö så upptäcker jenny att ena bakdäcket på bilen är helt platt, så vi kunde inte åka pga av punka. och vi vet inte hur det har hänt heller..kanske smygpunka..vem vet. jaja iaf så fick jocke hämta oss..sen åkte vi upp till tisarn och käkade lite sen städade jag -.- sen blev det att följa med till mberg och maxi med jocke&jenny och handla lite...

ja det var min dag haha..så nu ligger jag här i husvagnen med mammsen och rambo, vi har kollat på film och nu blir det nog att nanna kudden snart tror jag, ska jobba imorrn så...

slänger in en bild innan.
pusss :*



bilden är från Labbsand där Davids mamma hade sitt bröllop i våras :)
tyckte den var lite fin :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0