06.33

godmorgon...

jaha nu har skolan dårå börjat igen..igår började den -.-
men det ska väl bli lite skönt att komma in i vardagen igen.
vi ska inte börja enligt vårat vanliga schema förens om 2 veckor, så det blir ju en liten skön mjukstart!
vi går typ 08.30 till 13.00 varje dag dom här veckorna :)

Idag kommer mitt hjärta och hämtar mig så fort jag har slutat, då åker vi och bokar en tågbiljett till mig tills på fredag när jag ska upp till stockholm och se hans lägenhet och så :) sen åker vi till ikea en snabbis, jag ska följa med han och köpa lite tallrikar och sånt som han kommer behöva, bara lite småsaker.
Sen åker jag tillbax med han till stan och träffar Rebecca<3 då ska vi gå på stan och lite så, sen sover jag nog hos henne :)
Grattis i efterskott till Rebecca åxå som fyllde 17 i måndags! :*
love u <3

Nej nu ska jag fixa det sista sen dra till bussen...mår lite illa idag känner jag -.- har gjort det ett par dagar nu, usch! men det går över :)

pusss <3

jävla regn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0