Sjuuuk

Hejjs!

sitter i min säng med min dator, feber och ont i halsen.. -.- fyfan vad jag hatar att vara sjuk!
Känns verkligen skiiit bra nu när typ skolan precis börjat och allt..men vad gör man?
Har iaf vart ute i friska luften ett tag och vart med och eldat ute på gården :) det är ju så jäävla hääärligt väder! man blir så glad :*

Usch hatar verkligen att ha feber också, att bero på ngt annat haha. För ena stunden fryser man som fan och andra studen svettas man som en jävla gris ist ;o
Nej nu ska jag inte sitta här och tycka synd om mig själv..ska nog lägga mig och vila i min sköna säng. Fast kommer nog sitta vid min lilla datamaskin iaf, hihi

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0