00.31

Hejsan!

Har inte bloggat på ett jävla tag nu..haha! så jag tänkte väl försöka kläma in ngt inlägg nu..
Ja nu är ju då det UNDERBARA LOVET slut! -.- fyfan säger jag bara, vad fort det har gått :o och imorrn börjar skolan igen. ;s

Menmenmen..bara 2 månader kvar sen sommarlov! får väl se fram emot det nu :D
Lovet har iaf vart bra och påsken med :))
Jag har vart i stockholm 2 nätter också med David och hans lillebror och pappa, vi sov hos deras pappas sambo som bor i solna :) så jag och David gick på stan och mös :* sen så tog vi det bara lugnt.

Förra veckan (lovveckan) så var jag,mamma,pappa, tobias,David och Angelica på kinamuren och åt :) mycket mysigt :*

Imorgon tänkte jag lägga upp lite bilder från stockholm osv.. om jag kommer  ihåg! Men nu ska jag nog försöka sova, man ska ju somsagt upp bajstidigt imorgon eftersom skolan börjar igen -.- skönt att det bara är torsdag,fredag iaf, sen är det ju helg igen! :)

Natti,Natti <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0